Kérem, olvassa el alaposan az Általános Szerződési Feltételeket, hiszen időpontfoglalásával elfogadja a jelen dokumentumban leírtakat, azaz szolgáltatásaim igénybevételével Ön elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket.
Amennyiben a weboldal használatával, a foglalás folyamatával, szolgáltatásokkal, vagy az Általános Szerződési Feltételekkel kapcsolatos kérdése van, az alábbi elérhetőségeken keresztül lehet ezt jelezni:
Szolgáltató: Matok Eleonora EV.
Székhely: 1137 Budapest, Szent István park 19.
EV nyilvántart.sz.: 600320012
Adószám: 90704222-1-41
E-mail: e.matok@gmail.com
Weboldal: www.akineziologia.hu
ÁSZF: Jelen Általános Szerződési Feltételek
Szolgáltató: Matok Eleonora EV., mely jelen ÁSZF keretein belül 21 év feletti felnőttek részére a Szolgáltatást nyújtja. A Szolgáltatás nyújtásához a szolgáltató megfelelő képesítéssel rendelkező természetes személy.
Szolgáltatások: Üzletviteli és egyéb vezetési tanácsadás, fizikai közérzetjavító szolgáltatás, önismereti képzés és készségfejlesztés, sport és szabadidős képzési tevékenység.
Érdeklődő: A Honlapot, online foglalási rendszert tanulmányozó személy
Vendég: Az a nagykorú, cselekvőképes természetes személy, aki a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon a Szolgáltatással kapcsolatos időpontot foglalja, díjfizetési kötelezettséget vállalja és aki a szolgáltatást igénybe veszi.
Honlap: Szolgáltató által üzemeltetett weboldal, amelyen keresztül a Szolgáltatással kapcsolatban tájékozódni lehet.
3. Általános rendelkezések:
3.1. Matok Eleonora EV. A www.akineziologia.hu oldal – továbbiakban Honlap tulajdonosa (székhely: 1137 Budapest, Szent István park 19, email: e.matok@gmail.com), mint üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadást, fizikai közérzetjavító szolgáltatásokat, önismereti képzést és készségfejlesztést, sport és szabadidős képzési tevékenységet ellátó (a továbbiakban: Szolgáltató) a fenti szolgáltatásokat igénybe vevő szerződő féllel (a továbbiakban: Vendég) létrejövő megbízási szerződéses jogviszonyban a felek között létrejött megbízási szerződés (a továbbiakban: Szerződés) eltérő rendelkezése hiányában a jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) alkalmazandóak.
3.2. Tekintettel arra, hogy jelen ÁSZF megtalálható a Szolgáltató székhelyén és honlapján (www.akineziologia.hu) és szabadon megtekinthető, a Vendég a Szerződésben megjelölt szolgáltatás igénybe vételével elismeri, hogy a Szolgáltató a Szerződés megkötése előtt lehetővé tette, hogy a Vendég az ÁSZF tartalmát megismerhesse, továbbá a szolgáltatások tényleges igénybe vételével, ráutaló magatartás útján az ÁSZF-et elfogadja.
Jelen ÁSZFet a Szolgáltató időről időre módosíthatja; a módosítás akkor lép hatályba, amikor a Szolgáltató a módosított formát a fentiekkel egyező módon székhelyén kifüggeszti, illetve honlapján közzéteszi.
3.3 jelen Szerződés a 4.1 pontban meghatározott szolgáltatásokat Vendég általi igénybevételére , való telefonos vagy online időpontfoglalással, azaz bejelentkezéssel, a Szolgáltatás igénybe vételével jön létre.
4.1. A Szolgáltató a Szerződés az alábbiakban meghatározott üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadást, fizikai közérzetjavító szolgáltatásokat, önismereti képzést és készségfejlesztést, sport és szabadidős képzési tevékenységet (továbbiakban: Szolgáltatást) az ott meghatározott feltételekkel – a mindenkori szakmai és jogi szabályok megtartása mellett – nyújtja a Szolgáltató honlapján közzétett nyitvatartási időben, amelyekért a Vendég a Szolgáltató részére a Szolgáltató honlapján megtalálható mindenkor hatályos Árak menüpontban feltüntetett ellenértéket fizeti meg:
– metamorf masszázs
– Bach-virágterápia tanácsadás
– csoportos önismereti foglalkozások
– kineziológia tanácsadás és stresszoldás:
-Egyéni és csoportos torna
A Vendég tudomásul veszi, hogy a tanácsadó kineziológus nem orvos, nem állít fel diagnózist, nem ír fel gyógyszert és nem kezel semmilyen betegséget. A testből biológiai visszacsatolással (gyengéd izomteszteléssel) szerzett információt használ az energia blokkok meghatározására és eltávolítására.
A tanácsadás célja a stressz kezelése, lényegét tekintve személyiségfejlesztés és nem terápia.
Továbbá, a Vendég kijelenti, hogy nincs tudomása olyan egészségügyi probléma fennállásáról, ami az izomtesztelés képességét akadályozhatná.
4.2. Szerződéskötés, szolgáltatás igénybevételének feltételei, előfeltétele, hogy a Látogató (a honlapot, online foglalási rendszert tanulmányozó személy) a Honlapon adott tájékoztatást (árakról, időpontfoglalásról) megismerte, megértette és ezek ismeretében a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján szerződést kíván kötni.
E szerződés meghatározza a Felek jogait, az igénybe vehető szolgáltatások körét és ezek díját. A szerződés létrejötte két lépésből áll: Az első az ÁSZF-ben foglalt feltételek megismerése, a második az oldalon lévő időpontfoglalási modulban tartozó regisztrációs felület kitöltése és az ÁSZF valamint az adatkezelési szabályzat tartalmának elfogadása.
Szerződéskötéskor a regisztrációs folyamatban a Vendég (nagykorú, cselekvőképes természetes személy, aki a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon a Szolgáltatással kapcsolatos időpontot foglalja és díjfizetési kötelezettséget vállal) meg kell adnia az e-mail címét és az általa használni kívánt jelszavát valamint személyes adatai közül: nevét és telefonszámát.
Amennyiben a Vendég hibás vagy hiányosan adta meg adatit, és ezt a Szolgáltató az adatok beküldését követően azonnal észleli: a szerződéskötés meghiúsul, ha azonban az adatok pl. pontatlanul kerültek rögzítésre (pl. hibásan megadott e-mail cím) és a Szolgáltató csak utólag tárja fel, a Vendég által megrendelt – és határidőn belül a szolgáltatást nem mondta le – úgy a szolgáltatási díj 50%-át köteles megfizetni.
A Szolgáltató csak 18. életévét betöltött személlyel köt szerződést. Szolgáltató fenntartja azt a jogot, hogy a megadott adatok valódiságát ellenőrizze illetve hibás vagy hamis adatközlés észlelése esetében a szerződést megszüntesse.
A szerződés minden esetben a foglalási rendszerben megjelölt határozott időpontra vonatkozóan (Megrendelés) jön létre. A szerződő felet a Ptk. és egyéb magyar jogszabályok megfelelő vonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak. A szerződés teljesítésének országa Magyarország, ezt a szerződő felek szintén kijelentik.
4.3. Szolgáltató tevékenységét Vendégei igénybevételével látja el. A Szolgáltató tevékenység során a tudomására jutott, a Vendégre vonatkozó személyes és egyéb adatokat bizalmasan kezeli, azokat a Vendég hozzájárulása nélkül – jogszabály vagy végrehajtható hatósági vagy bírósági határozat eltérő rendelkezése hiányában – harmadik személy, hatóság vagy bíróság részére nem adja ki. E titoktartási kötelezettség a Szerződés megszűnését vagy teljesülését követően is fennmarad. A Vendég adatainak rögzítése, nyilvántartása és kezelése a Szolgáltató által közzétette Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.
5.1. Szolgáltató saját lakcímén (1137 Budapest, Szent István park 19, fsz.2) biztosítja szolgáltatásait előre kifizetett és előre egyeztetett időpontban.
5.2. Szolgáltató rendelkezik a megfelelő képzettséggel, képesítéssel és ezt tanúsítja is oklevelekkel.
6.1. A Szolgáltató a Vendéget tájékoztatja az őt megillető jogokról, valamint azok érvényesíthetőségéről a Szolgáltató honlapján megtalálható Adatvédelmi Tájékoztatóban. A tájékoztató az alábbi linken érhető el: http://adatkezelési tájékoztató.
Az oldalra történő regisztráció és a Szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendég az Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismerje és elfogadja azt.
6.2. A Szolgáltató a Vendéget az őt megillető jogokról, valamint azok érvényesíthetőségéről a Szolgáltató honlapján megtalálható Adatvédelmi Tájékoztatóban, valamint a Bejelentkezési és lemondási szabályok aloldalon tájékoztatja.
6.3. Szolgáltató vállalja a kötelezettséget, hogy a vállalt Szolgáltatást a szakmai és etikai szabályok megtartásával végezze a Vendég érdekeit szem előtt tartva nyújtja, eredmény megvalósítására. Vendég tudomásul veszi, hogy a Szerződés szerinti szolgáltatások szakszerű nyújtása több alkalmas találkozást, tehet szükségessé, ám a Szolgáltató nem vállalja a tőle elvárható gondosságon túli egyéb eredmény teljesítését.
6.4. A Szolgáltató vállalja, hogy minden tőle elvárható intézkedést megtesz a Vendéggel előre egyeztetett szolgáltatási folyamat lefolytatásának érdekében, ugyanakkor nem vállal felelősséget a Vendég által elhallgatott információból eredő, a szolgáltatások során felmerülő nem várt körülményekért.
7.1. A Vendég Szolgáltatás igénybevételekor tiszteletben tartja a Szolgáltató működési rendjét, a vele közölt házirendet , vagy a honlapján közzétett egyéb szabályokat.
7.2. A Vendégnek jogában áll az általa lefoglalt időpontot lemondani legkésőbb 24 órával a szolgáltatás megkezdése előtt. Ilyenkor a lefoglalt időpontot még le tudja mondani vagy módosítani a számára e-mailben megküldött linken keresztül, a Booked4us felületén. Megfelelő időben történő lemondás esetén a kifizetett Szolgáltatási díj 100%-át a Szolgáltató 30 napon belül visszatéríti és a kibocsátott számlát sztornózza.
Amennyiben a lemondásra a megkezdett szolgáltatás 24 órán belül kerülne sor, a lemondás, időpontmódosítás érvénytelen és ilyenkor lemondási díjat számít fel a szolgáltató, ami a szolgáltatás díjának 50%-a.
7.3. Vendég felelős a Szolgáltatás igénybevétele során, tanúsított magatartásáért. Különösen kirívó, közerkölcsbe ütköző, esetlegesen törvénybe ütköző magatartás tanúsítása esetén a Szolgáltató dönthet úgy, hogy a jövőben a Vendéggel jogviszonyt megszünteti vagy nem létesít újat. A vendég a foglalás során köteles valós és pontos adatokat megadni, beleértve a számlázási részeket is. A Vendég a sikeres fizetést követően emailben kap erről visszaigazolást.
8.1. Szolgáltatónak jogában áll a Vendég szerződés szerinti jogainak felfüggesztésére és a Szolgáltatás jövőben korlátozni a Vendég felé, amennyiben:
-A Vendég megsérti jelen ÁSZF rendelkezéseit, vagy
-amennyiben a Szolgáltató és a Vendég között a Szolgáltatás korábbi igénybevétele során vagy azon kívüli okból olyan nézeteltérés alakult ki, amely a Szolgáltató álláspontja szerint nem teszi lehetővé a Szolgáltatás sikerességét.
8.2. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egészségügyi okok miatt vagy indoklás nélkül a szolgáltatást visszamondja, erről legkésőbb 30 perccel a Vendég kezdési időpontja előtt emailben és/vagy telefonon értesítést küld, 30 napon belül pedig a fizetett összeg 100%-át visszatéríti és sztornó számlát küld a Vendégnek.
9.1. Vendég a regisztrációt követően minden alkalommal, amikor szolgáltatás időpontfoglalása kerül sor, köteles az alábbi – számlázáshoz szükséges – adatokat megadni: szolgáltatás neve, dátuma, időpontja, számlázási név, számlázási cím, email-cím.
9.2. A foglalás véglegesítése előtt, a Vendég köteles elfogadni az ÁSZF-et. És az adatkezelési tájékoztatót és tudomásul veszi ,hogy a tanácsadó kineziológus nem orvos, nem állít fel diagnózist, nem ír fel gyógyszert és nem kezel semmilyen betegséget.
Vendég nyilatkozik, hogy az általa kifizetésre használt bankkártya felett rendelkezni jogosult, azt jogszerűen használja fel.
9.3. A Vendég hozzáférési adatai, így különösen a jelszó titokban tartásáért a Vendég felelős. Jogosulatlan hozzáférés (vagy annak gyanúja) esetén a Vendég köteles a jelszavát megváltoztatni Szolgáltató egyidejű értesítésével.
9.4. A szerződés csak annyiban jön létre, amennyiben Felhasználó a regisztráció során valós és érvényes adatokat ad meg.
9.5. A Vendég tudomásul veszi és elfogadja, hogy a foglalási adatokat a Booked4us oldala kezeli, az időpont rögzítésével elfogadja a Booked4us ÁSZF-jét és Adatkezelési tájékoztatóját is.
10.1. Vendég tudomásul veszi, hogy Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokért csak díj kifizetése ellenében vehetőek igénybe. A mindenkor hatályos ellátási díjakat a weboldal Árak menüpont tartalmazza.
10.2.A Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató katás egyéni vállalkozóként nyújtja szolgáltatásait, és csak magánszemélyek részére állít ki számlát.
10.3. A Szolgáltató minden esetben a szolgáltatásairól számlát köteles kiállítani a Vendég részére melyet a Vendég által foglaláskor megadott e-mail címre küld el. A Szolgáltató legkésőbb 8 nappal a fizetést követően küldi el a számlát a Vendég részére.
10.4. A Szolgáltatás megrendelése az időpont lefoglalásával és a szolgáltatási díj megfizetésével (bankkártyás fizetéssel) jön létre.
10.5. Amennyiben nem áll rendelkezésre megfelelő összeg a Szolgáltatási díj kifizetésére, vagy a Felhasználó a díjfizetést az időpontfoglalást követő 1 órán belül nem hajtja végre, a Megrendelés semmisnek tekintendő és a Felhasználó által választott időpont – a Felhasználó egyidejű e-mailben történő értesítése mellett – felszabadul.
10.6. A fizetés a Honlaptól teljesen független, a Barion által üzemeltetett elektronikus rendszeren keresztül valósul meg. A fizetésre a Barion, az érintett kártyatársaság, továbbá a kártyát kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény üzletszabályzatai irányadóak.
10.7. A Barion a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló, engedéllyel rendelkező intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A Barion főbb adatai a következőek:
név: Barion Payment Zrt.
székhely: 1117 Budapest, Irinyi József utca 4-20. 2. em.
nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
cégjegyzékszám: 01-10-048552
adószám: 25353192-2-43
közösségi adószám: HU25353192
tevékenységi engedély száma: HEN-I-1064/2013
elektronikuspénz-kibocsátó intézményi azonosító: 25353192
A Barion mindenkor hatályos ÁSZF-je és Adatkezelési tájékoztatója megtalálható a honlapján az alábbi linkekre történő kattintással: https://www.barion.com/hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek, https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato. Szolgáltató a fizetési szolgáltató oldalának működésével kapcsolatosan semmilyen felelősséget nem vállal.
10.8. Felhasználó elfogadja a Barion szabályzatát, szerződési feltételeit és adatkezelésre vonatkozó gyakorlatát.
10.9. A sikeres díjfizetésről minden esetben, a Vendég által megadott e-mail címre kerülnek megküldésre az elektronikus számlák melyeket Szolgáltató állít ki.
10.10. A számlák kiállítására a Számlázz.hu rendszerén keresztül kerül sor. Vendég elfogadja, hogy a számlázást a Számlázz.hu rendszerén keresztül végzi, a Vendég elfogadja a Számlázz.hu ÁSZF-jét, felhasználási feltételeit (https://www.szamlazz.hu/aszf/) és az Adatkezelési tájékoztatóját is (https://www.szamlazz.hu/adatvedelem/).
Szolgáltató tárgyi adómentes, így 0% ÁFA részt tartalmaz a számla. A számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (Áfa tv.) 165. § (1) bekezdés b) pontjában, 165/A. § (2) bekezdésében írtaknak, aláírás és pecsét nélkül is érvényes.
Helyszínen történő készpénzes, vagy kártyás kifizetésre illetve részletfizetésre nincs lehetőség. Minden tranzakció csak elektronikusan, bankkártyával vagy átutalással történő fizetés útján történhet.
11.1. Vendég amennyiben a Szolgáltatással kapcsolatban bármilyen technikai hibát észlel (pl. időpontfoglaló rendszer hibája), panaszát telefonon: +3620 299 8689-es számon, e-mailben: e.matok@gmail.com -címen jelentheti be.
11.2. Amennyiben valamely Szolgáltatás a díjfizetést követően – a Vendégen kívül álló okból – nem valósul meg, a Vendég panaszát az e.matok@gmail.com címre jelezze írásban.
12.1. A Szolgáltatás szünetelhet karbantartási feladatok ellátása végett. Erről ilyenkor tájékoztatás kerül fel a weboldalra felugró ablakban.
12.2. Szolgáltatás szintén szünetelhet szadságolási időszak miatt. A szünetelési időszak a Honlapon feltüntetésre kerül a Booked4us foglalási rendszerében. A szünetelési időszakban nem lehet időpontot foglalni a foglalási rendszerben. Ilyenkor előre lehet lapozni a naptárban 1-2 hetet a következő foglalási időpontok kezdetéig ( Naptárban 8 hetet lehet előre menni és egyszerre több időpontot is lehet foglalni.)
Amennyiben a Felhasználó a Szolgáltató általi panasz- illetve hibakezeléssel elégedetlen, a területileg illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőséghez is fordulhat illetve esetleges követelését – elévülési időn belül – bíróság előtt is érvényesítheti.
Fogyasztóvédelmi panaszok esetében az illetékes hatóság:
a) Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége:
Levelezési cím: 1052 Budapest, V. kerület Városház utca 7.
http://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/fogyasztovedelmi-informaciok
Felhasználó jogosult békéltető testülethez fordulni, melynek elérhetősége:
b) Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete:
http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php
Levelezési cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
c: Budapest Főváros Kormányhivatala, XI. Kerületi Hivatal – Hatósági Főosztály, Népegészségügyi Osztály
http://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/jarasok/xi-keruleti-hivatal-hatosagi-foosztaly
nepegeszsegugy11@11kh.bfkh.gov.hu.hu, tel: (1) 235-7050
Hírlevél szolgáltatás
A Szolgáltató a Vendégek és érdeklődők számára ingyenes hírlevél szolgáltatást biztosít, amelyre a felhasználók önkéntes, kifejezett hozzájárulásukkal iratkozhatnak fel.
A hírlevélre történő feliratkozás során megadott személyes adatokat (pl. e-mail cím, opcionálisan név) a Szolgáltató a MailerLite rendszerén keresztül kezeli. A MailerLite, mint adatfeldolgozó, az adatokat az Európai Unió területén kezeli, GDPR-kompatibilis módon. A feliratkozás önkéntes, és bármikor, indokolás nélkül visszavonható a hírlevél alján található „Leiratkozás” linkre kattintva, vagy a Szolgáltatóhoz intézett írásos kéréssel a következő email címre: e.matok@gmail.com
A hírlevél-szolgáltatáshoz kapcsolódó adatkezelés részleteit a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatója tartalmazza.
14. Záró rendelkezések
14.1. A Szerződés kizárólag írásban módosítható.
14.2. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et módosítani. A módosításról a Szolgáltató köteles a Vendéget a módosítások hatálybalépése előtt 15 nappal értesíteni, hírlevélben és a weboldalon felugró pop-up ablakban. Amennyiben a Vendég a módosításokat nem kifogásolja 8 napon belül, úgy a módosítások hatályba lépnek.